Néhány megjegyzés a Bertha Bulcsu forgatókönyvéből készült filmhez

Harlekin és szerelmese

Harlekin és szerelmese

Indulás - a kezdeményező emlékezik

2015. április 23. - narat

Fakan Balázs, a dramaturg - aki negyvennyolc játékfilmje közül a legkedvesebbnek nevezte a Harlekint - így emlékszik vissza Bertha Bulcsunak írt levelében:

"... az első írásod megismerése után nagy mohón elolvastam minden addigi novelládat, és mint szorgalmas, ambiciózus filmdramaturg azonnal javasoltam Nemeskürty Pistának, kössünk forgatókönyvírói szerződést az én tehetséges felfedezettemmel.

Kérésem meghallgatásra talált, de ha megkérdezte volna, ki ez a Bertha, szőke-e, vagy barna, törpe-e, vagy szálfa, bizony nem tudtam volna megmondani, látatlanul bíztam abban, hogy sikeres lesz az együttműködésünk.

Ennek ellenére, gondolhatod, milyen feszültség volt bennem, amíg ki nem mondtad: el tudod képzelni a filmet az általam felsorolt novellák alapján.

Bemutattalak a kiszemelt rendezőnek, Fehér Imrének és Nemeskürty Istvánnak, aki nagyon rövid időt adott a forgatókönyv megírására, mert a Balatonnál játszódó filmet a nyáron kell leforgatni és már jól benne jártunk a tavaszban."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harlekin-es-szerelmese.blog.hu/api/trackback/id/tr297379930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása